Inga gröna fingrar här inte

 
Ska väl poängtera att jag älskar verkligen växter men lyckas alltid ta död på alla mina växter...
 
Min mor gav mig en kaktus ett år då jag fyllde år med orden " den här kan du inte ta död på i alla fall"
Kan väl påpeka att den dog 😭
 
Nu ska jag göra ett nytt försök. Gör en mjukstart med smultronplantor med lite hjälp av min man som är välsignad med gröna fingrar 💖
 
Ska kika efter gröna växter som jag kan ha i vardagsrumsfönstret.
 
Idag ska dessa planteras om som har vuxit sjukt mycket sen vi köpte dem:
 
 
 Jag har sagt att jag ska sköta om dem själv så vi får se om dom överlever.
 
 
 
 
 
                                                                                         #växtkärlek

Kommentarer:

1 A M:

Åh jag vill också planera lite!!

2 Raymond:

"Själv" får väl innebära lite gemensamma ansträngningar. Jag vill ju också smaka på hemmaodlade smultron. ;-)

Kommentera här: