Panduro - inspiration

Igår var jag in på Panduro och hämtade deras Panduro Magazine...
Jag fick en hel del inspiration från den fast nu gäller det då att få ihop tiden till allt jag vill göra.
 
 Så har ni vägarna förbi en Panduro butik så gå in och hämta ett exemplar. Man kan även bläddra i den på nätet. http://www.pandurohobby.se/Hitta-inspiration
Spana in lite av deras utbud. Dom är lite dyra men dom har olika erbjudanden varje vecka och stor REA med jämna mellanrum.
 
 
 

Miniväxthuset på ben och lilla byrån på ben vill jag väldigt gäna ha...
Skulle även vilja prova på Vintage sprayfärg.
 
Men nu vill jag åka hem och pyssla. Har ju inte tid att arbeta ;-)
 
 

Kommentarer:

1 Raymond:

Skall jag hämta dig??? ;-) :-D <3 <3 <3

Svar: Hahaha jag önskar att det var möjligt att avvika ;-) <3
Kicki

Kommentera här: