Gott Nytt År - God Fortsättning

Nytt år med nya utmaningar och upplevelser 🌹
 
Året som gått var väl inte det roligaste men lite gott förde det med sig.
 
Liten Milia kom till världen 10:e juni 💖
 
Efter mycket slit på arbetsmarknaden så lyckades jag få ett jobb. Visserligen bara ett vikariat men ändå ett jobb 😊
 
Julen var lugn och skön - fick ju några julklappar trots att vi inte skulle köpa annat än till Milia.
 
Utav Milia fick jag en glastavla :
 
 
 
Utav min äldsta son fick jag lite samlar prylar av YODA - min Star Wars favorit :
 
 
 
 
Nyårsafton blev ännu lugnare 😕 
Jag satt ensam i soffhörnet med stickning och snacks 😌
Min man och min äldste son var jätte dåliga och låg och sov hela dan/kvällen.
Yngste sonen var hemma hos kompsar och firade 🎉🍸🎆
 
Nyårsdagen det vanliga traditionella - IVANHOE 😘 
 
God fortsättning till er alla där ute 💖

Kommentarer:

1 Raymond:

Ärligt talat minns jag inte så mycket av Nyårsaftonen. Riktigt sjuk som omväxling.

2 Raymond:

Världens bästa Yoda-freak! <3

Svar: Ja men han är såsöt ju
Kicki

Kommentera här: