Fredag-söndag

Vart tog helgen vägen? Kommer knappt ihåg vad jag gjort.
 
Fredag:
 
Skickat in jobbansökningar, pratat med A-kassan.
Promenerat.
Handlat... 
Hände inte så mycket mera
 
Lördag:
 
Vart en riktigt seg dag. Skönt med dagar utan en massa måsten 😊
 
Var ut på promenad... Var till affären och köpte lördagsgodis och en ny film.
Sen var det film maraton hela lördag kväll/natt.
 
Vi såg bla 
 "Inferno" som jag köpte idag
 
 
 Den var inte alls lika bra som föregående filmerna.
 
Sen så kollade vi flera filmer på Netflix som jag inte kommer ihåg titlarna på 😭
 
 
Söndag:
 
Idag har vi varit och Storhandlat...
Vi köpte även frön till tomatplantor...
 
Sen har jag bara suttit och läst, spelat spel på mobilen och suttit och stickat...
Har haft en riktig downperiod i flera veckor vad det gäller stickning men nu har sticklusten kommit tillbaka...
 
 
 
 
 

#HappiChallenge

Kommentarer:

1 Raymond:

Men det blev en ganska bra helg totalt sett mitt hjärta.

Kommentera här: