Mors dag

I fredags så fick jag ett litet paket från Godisboxen.se som min dotter skickat till mig i morsdags present 😘 Ni må tro jag blev glad 💕 Efter att ha varit nere några dagar 😔 men på tisdag ska jag till ortopeden och ta stygnen 😊 Hoppas att jag kan börja gå sen 😁
 
 
Idag blev det pizza från bästa grillkiosken ☺ soml äldsta sonen bjöd på eftersom det var morsdag 💕 Till kaffet blev det mumsig sorbetglass gjord på mango 💋. Sen så ringde jag mor och grattade henne på Mors Dag - får hälsa på henne när jag får belasta på foten igen.
Imorgon är det daxs att jobba igen fast hemifrån då... Det är fördelen med att vara administratör 😀 Egentligen så är jag sjukskriven till 30/6 - men jag får välja att börja tidigare då jag kan jobba hemifrån.
 
Ha en trevlig Mors Dag alla mammor. Och alla ni andra ha en trevlig söndag 😀

Kommentera här: