Nya tag med Bloggandet

Förra året bara försvann - gick upp i rök...
Men 2014 var ett rätt okej år :-)
 
Lördag var vi i väg till Biltema och handlade lite sortimentlådor till alla mina pärlor...
Sen var vi och åt sen Lunch på EBI 321 sushi & wok i Spånga
 
Till förätt så blev det 
 
Till varmrätt blev det Sushi : Jag glömde ta bild när maten kom in så därav halväten måltid ;-)
 
Idag söndag var vi iväg och fixade träningskort på fresh fitness inärheten där vi bor...
Så nu finns ingen återvändo - det är bara att köra på :-)
 
Sen så var vi i väg till ANJALU och köpte mer pärlor till halsbandet jag påbörjade i lördags.
Som nu är färdigt :-)
 
Mönstret är från 
https://www.youtube.com/watch?v=wUvXljj3TSY
 
Och mitt färdiga alster ser ut så här...
 
Nu ska jag fortsätta på ett UFO jag påbörjade för snart 2 år sedan på en smyckestillverkningskurs...
Ska försöka få klart halsbandet denna vecka :-/
 
Må gott alla
 
 
 
 

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

Så Gott det ser ut :D

2 Raymond:

Dags för EBI321 snart igen eller hur?

Svar: Absolut, dom har sååå god Sushi :-)
Kicki

Kommentera här: