Veckan som gått

Denna vecka har jag varit sjuk men har ändå jobbat... Har inte orkat så mycket annat än legat och läst...
Jobbade hemifrån onsdag och torsdag...Fredag var jag på jobbet för att packa ihop alla prylar för flytt inom kontoret... Men gick hem tidigare då jag inte kände mig bra
 
Och "Blacklist" tillbaka i TV-rutan - så jädrans bra...
 
Lördag vaknade jag med en huvudvärk från helvetet och ont i bihålorna... Låg i soffan med solglasögon hela dagen och tittade på :
 
 
Så underbart bra serie...
Har nu även beställt säsong 1+2
 
Fick Pizza till Lunch/middag - som min käre man åkte och handlade ♥ 
 
 
Söndag var en rätt okej dag - lätt huvudvärk men gick över med lite voltaren... Men är fortfarande inte frisk :(( gråter
Var i väg och köpte ny låscylinder då min käre son slarvat bort 2 par nycklar på ett halvår...
 
 
Godnatt och tack för idag  I-) sömnig
 

Kommentarer:

1 Rajjan:

Men.....det var väl säsong 2+3 du beställde? Puss

Svar: Självklart säsong 2+3 :-)
Kicki

Kommentera här: