Jobb jobb jobb

Ännu en underbar höstdag - lite lättare att komma upp - snoozade bara 40 min idag... hehehe

Jobbat 8-17:15...  50 minuters rask lunchpromenad... Härligt...

Mycket att göra på jobbet men så är det ju kvartalsbokslut också - men det flöt på bra idag.
Pratat med min dotter Linda idag... Har pratat med alla mina barn idag faktiskt ♥♥♥

Hemma 18:15 ca --- efter att varit på coop med Lucas och handlat hem lite näring...

* SKYPAT med ♥-t
* Bloggat

* Sett på film på TV  " The Pacifier"  - En så underbart bra Actionkomedi med "Vin Diesel"  Måste ses ;D

* Suttit och stickat

* Saknar min äkta hälft ♥♥♥

GodNatt alla




Kommentarer:

1 Raymond:

Men älskling då! Du kunde ju ha tipsat om filmen, du vet ju att jag sällan har tv:n igång.

Jag saknar min äkta hälft också! <3<3<3<3<3

Kommentera här: