Sjuk

Vaknade tidigt i morse med så vansinnigt ont i halsen och fick ingen luft. Lite lätt panik...
Ringde mig sjuk - vilket jag varken har tid eller råd med...

Sov till 09:30 - Gick upp och åt min frukost som låg färdig i kylen...
Bädda ner mig i soffan med lilla laptopen och låg och tittade på TV ömsom surfade på nätet ;D

Såg på "MacGyver" och Mannen som talar med hundar

Sen så åt jag min färdiga lunch jag skulle haft med till jobbet... Runt 13:30 tiden gav jag upp och gick o la mig i sängen... Vaknade strax efter 16... Och nu inte bara ont i halsen utan även i örat och feber - Men alltså stackars mig :(

Sen så var jag tvungen att åka till apoteket och köpa värkmedicin för onda örat och strepsils för min onda hals...

* Skypat med mitt ♥

* Gjort klart ett halsband med röda pärlor och ametistpärlor...

Har inte bestämt mig ännu om det blir örhängen eller armband till eller bägge delarna...

* Sett på TV
* Bloggat

Saknar min man ♥



I-) sömnig
GodNatt alla








Kommentarer:

1 Raymond:

Stackars min älskling! Krya på dig.

Snyggt halsband.

Saknar dig också, massor. <3<3<3

Kommentera här: